Wij zijn geopend!

Hotelgasten zijn nog steeds welkom bij Hotel de Witte Bergen! Tijdens uw verblijf serveren wij graag een uitgebreid ontbijtbuffet, à la carte lunch en à la carte diner in ons restaurant!

Gezien de aangescherpte maatregelen mogen wij helaas geen gasten van buitenaf ontvangen tot in ieder geval 11 november. Op deze pagina informeren wij u graag verder over onze werkwijzen. Wij vragen u rekening te houden met onze aangepaste maatregelen en kijken ernaar uit u te verwelkomen! 

Bekijk onze aangepaste maatregelen


 

Geopende faciliteiten

De faciliteiten in onze hotels zijn beperkt beschikbaar om te voorkomen dat er teveel mensen tegelijkertijd aanwezig zijn op dezelfde plekken. 

Restaurant & hotelbar
Het restaurant en de hotelbar is  volgens richtlijnen vanuit overheid en RIVM  geopend voor hotelgasten. 

  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Om voldoende afstand te behouden serveren wij uit met gepaste afstand via bijzettafels waarna u zelf uw bestelling kunt pakken.

Fitness
U kunt de fitness zaal ruimte bezoeken door deze vooraf te reserveren. Bij het inchecken wordt u geïnformeerd worden over de beschikbare tijden en kunnen wij direct een bezoek voor u inplannen. Ook in deze ruimtes gelden aangescherpte protocollen voor reiniging en hygiëne.

  • De Fitness & Wellness is exclusief geopend voor hotelgasten met overnachting.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten. 

 

Veilig en vertrouwd

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen metmede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op onze receptie. 

Met gastvrije groet, 

Familie Van der Valk 


 

Veelgestelde vragen

Mag Van der Valk als hotel en restaurant geopend zijn?
Ja, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om als hotel geopend te zijn. Eet- en drinkgelegenheden in het restaurant ten behoeve van onze hotelgasten mogen geopend zijn. Het à la carte restaurant is geopend maar het Live Cooking buffetrestaurant is gesloten om uw gezondheid te kunnen waarborgen. 

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaardborgd kunt worden. 
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen? 
Ja, als hotelgast mag u gebruik maken van het restaurant. Wij hanteren hier aanscherpte maatregelen om uw bezoek in ons restaurant zo veilig mogelijk te laten verlopen. Het à la carte restaurant is geopend maar het Live Cooking buffetrestaurant is gesloten om uw gezondheid te kunnen waarborgen. 

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
Ja, u kunt via de receptie roomservice bestellen op uw hotelkamer. Hiervoor is een aangepaste menukaart die u bij de receptie ontvangt. U kunt onbijt, lunch en diner op hotelkamer laten brengen.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend

In het hotel zijn de fitnessfaciliteiten alleen te gebruiken op afspraak, onze bar en restaurant zijn enkel geopend met een resevering. De fietsverhuur is mogelijk.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?

Wij verhuren vooralsnog fietsen. Wij maken schoon voor vervolg verhuur.. 

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
Wij houden ons aan de annuleringsvoorwaarde zoals deze gelden voor de resevering. 

Kan ik op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen als ik verkouden ben of hoest?

Zeker! U mag zelfs niet inchecken als u niet aan de gezondheidseisen voldoet! Dan kijken wij graag mee naar het verplaatsen van uw verblijf.